Liams blogg

fredag 8 augusti 2008

Övertid på gång

Idag mina vänner är det den 8 augusti, år 2008. Idag är dagen då jag ska bli mamma...eller inte. Bara att inse fakta här. Jag kommer att gå över tiden.

Redan igår bestämde jag mig för att tjura hela dagen idag och det går hittills helt enligt plan. Har varit uppe och ätit frukost och sen tog jag mitt täcke och mina kuddar och släpade till soffan. Och där är min plats idag. Först ska jag kolla på en massa avsnitt av Sex and the city, och sen ska jag ligga och slumra under OS-invigningen. Mina nyinköpta pyjamasbyxor ska vara med mig hela dagen. Behöver jag ens säga att dagens mat kommer bestå av pizza och en massa cola.

Bebis nu tack!!

3 kommentarer:

  • Funderade just på hur det hade gått men dagen har vart lugn som en filbunke med andra ord. Nåväl, passa på att ta det lugnt och vila - det behövs. Själv hade jag ju tänkt börja slappa några dar innan men då var det ju för sent. Lycka till och hoppas man får ett sms när bebbe är ute!

    Av Blogger elin, Klockan 8 augusti 2008 kl. 13:17  

  • Idag får du tjura hur mycket du vill, och jag ska ta hand om dig =) .. h*n tittar nog snart ut ska du se .. älskar dig!

    Av Anonymous Anonym, Klockan 8 augusti 2008 kl. 13:46  

  • Vi håller tummarna här hemma för att ni ska få träffa ert lilla underverk så snart som möjligt! Tänk på att det är ju fortfarande flera timmar kvar för datumet fortfarande ska stämma (virrigt skrivet men du kanske fattar hur jag menar?:)! Men kan tänka mig att det känns segt å tungt nu! Men håll ut, rätt som det är så kommer lille bebis ut! Lycka till så länge! Jättekram från Johanna & Ebba!

    Av Anonymous Anonym, Klockan 8 augusti 2008 kl. 15:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida